Navigácia

O škole

S p r á v a o v ý c h o v n o - v z d e l á v a c e j č i n n o s t i š k o l y za š k o l s k ý r o k 2 0 0 5 – 2 0 0 6

S p r á v a  o   v ý c h o v n o - v z d e l á v a c e j  č i n n o s t i

š k o l y  za  š k o l s k ý   r o k    2 0 0 5 – 2 0 0 6

 

Škola                   : Základná škola

Adresa               : Senica, Ul. V. P. Tótha 32

Právna forma      : rozpočtová organizácia

IČO                   : 340 28 218

Telefón                         : 034/6512025

Fax                               : 034/6512025

Internet                         : zslsenica.edupage.sk

E-mail                           : zslsenica@zslsenica.edu.sk

Zriaďovateľ                    : Mesto Senica

Adresa                          : Štefánikova 1408/56, Senica

IČO                               : 309 974

Štatutárny zástupca         : RNDr. Ľubomír Parízek

 

Riaditeľ školy                  :  Mgr. Viktor Blažek

Zástupca riaditeľa školy pre prvý

stupeň ZŠ                   :     PaedDr. Slavomíra Melišová

Zástupca riaditeľa školy pre druhý stupeň ZŠ

                                    : Mgr. Lýdia Vachová

 

Rada školy                    

Predseda rady školy         : Mgr. Anna Bacharová

Počet členov rady školy    : 11

Spolupráca školy s radou školy: Rada školy na svojich zasadnutiach prejednala koncepciu výchovy a vzdelávania z hľadiska zvolenia variantov v učebných plánoch jednotlivých tried a ročníkov. Oboznámila sa s hospodárením školy. Konštatovala, že finančné prostriedky boli počas školského roka účelne vynakladané. Spolupráca školy s radou školy bola na dobrej úrovni.

 

Rada rodičov               

Predseda rady rodičov     : Jaroslava Horná

Počet členov rady rodičov: 11

Spolupráca školy s radou rodičov:  Rada rodičov (rodičovské združenie) pomáhala zabezpečovať výchovu a vzdelávanie detí. Pre zlepšenie výchovno-vzdelávacích výsledkov sa zapájala do rôznych projektov. Finančnými prostriedkami zabezpečovala nákup moderných učebných pomôcok, celoročnú návštevu Záhorskej galérie v Senici, cestovné žiakov na súťaže, knihy na odmeny pre úspešných žiakov. Podporovala školy v prírode, lyžiarsky výcvik  i rôzne školské akcie i akcie v ŠKD (Mikuláš, karneval, MDD). Zasadala podľa plánu, členovia výboru sa aktívne zapájali do pomoci škole. Spolupráca s radou rodičov bola sústavná po celý rok.

 

Žiacka rada

Predseda žiackej rady     : Andrea Herdová

Počet členov žiackej rady: 13

Spolupráca so žiackou radou: Žiacka rada pracovala v tomto zložení prvý školský rok. Podieľala sa na príprave a organizácii školských osláv, MDD. Pripravila program na tieto akcie – Mikuláš, Valentínska pošta, Dnes učíme my. Pomáhala riešiť problém čistoty tried, zorganizovala súťaž o najčistejšiu triedu. Koordinátorkou práce žiacke rady bola p. uč. Mgr. M. Kĺčová.

 

Pedagogická rada

Činnosť a koordinácia úloh: Pedagogická rada zasadala podľa harmonogramu šesťkrát. V auguste prerokovala návrh variantov učebných plánov ako je hodnotenie a klasifikáciu výchovných predmetov. V septembri sa zaoberala návrhom práce školy na šk. r. 2005/2006. Súčasťou ďalších štyroch zasadnutí pedagogickej rady bolo hodnotenie prospechu a správania v jednotlivých štvrťrokoch.

 

Metodické orgány

Metodické združenie

Počet                            : 2

Metodické združenie pre ŠKD – vedúca MZ

                                            p. Marta Školníková

Metodické združenie pre 1. – 4. ročník

                                – vedúca MZ Mgr. Lenka Španková

 

Predmetové komisie

Počet                            : 3

PK jazykovedné a humanitné predmety –               

                               - vedúca PK Mgr. Mária Haslová

PK prírodovedné predmety –                                   

                               - vedúca PK Mgr. Miriam Kĺčová

PK výchovné predmety –                                       

                           - vedúca PK Mgr.Slávka Hrebíčková

Činnosť metodických združení a predmetových komisií sa uskutočňovala podľa vopred vypracovaných plánov. Svojou aktivitou pomáhali uskutočňovať výchovno-vzdelávací plán školy. Realizovali profesijný a osobnostný rast pedagogických zamestnancov, zavádzali nové metódy a formy práce. Plnením vytýčených úloh zvyšovali úroveň výchovno-vzdelávacieho procesu.

                  

 

Počty žiakov                 

1.-4. ročník – spolu         : 238

                     z toho Ch  : 124

                                  D: 114

 

Špeciálne výchovno-vzdelávacie potreby:

                   -  spolu       :   0

                      z toho CH  :   0

                                  D :   0

 

5. – 9. ročník – spolu       : 323

                       z toho CH : 181

                                   D: 142

 

Špeciálne výchovno-vzdelávacie potreby – integrovaní žiaci

                      - spolu       : 9

                         z toho CH:  7

                                     D: 2

 

 

ŠKD              - spolu         : 111

                      z toho CH   : 54

                                  D  : 57

 

Počet zapísaných žiakov do prvého ročníka    

                     - spolu        : 63

                       z toho CH  : 33

                                   D  : 30

                       z toho nezaškolených v MŠ:  9

 

Rozmiestnenie žiakov po skončení ZŠ

                      - spolu končilo: 66 žiakov        

                        9. roč. – 57 žiakov

                        8. roč. – 2 žiaci

                        7. roč. – 2 žiaci

                        6. roč. – 4 žiaci

                        5. roč. – 1 žiak

Rozmiestnenie žiakov 9. ročníka: gymnázium – 13

                                               SOŠ – 26

                                               SOU štvorročné – 6

                                               SOU trojročné – 12

Rozmiestnenie žiakov 5. – 8. ročníka:OU dvojročné – 5

                                                  zostali na ZŠ – 2

                                                  pracovný pomer - 2

 

 

 

Úroveň výchovného procesu

 

Analýza

Vo výchovnej práci sme sa zamerali na disciplínu žiakov počas vyučovacieho procesu ako i cez prestávky. K výraznému zlepšeniu disciplíny však neprišlo. Zhoršila sa i dochádzka niektorých žiakov tak, že museli byť prizvaní rodičia týchto žiakov na pohovor do školy. Niektorí rodičia neboli ochotní spolupracovať zo školou, a preto bolo piatim rodičom pozastavené vyplácanie rodinných prídavkov. Problém záškoláctva sa nám nepodarilo vyriešiť a z toho dôvodu sa naň zameriame i v budúcom školskom roku.

 

Koncepcia environmentálnej výchovy

Cieľom environmentálnej výchovy bolo pôsobiť na žiakov tak, aby boli schopní zlepšovať a chrániť životné prostredie. Environmentálna výchova je súčasťou obsahu plánov jednotlivých predmetov. Učitelia v tejto oblasti pôsobili na žiakov nielen na vyučovacích hodinách, ale i na vychádzkach, výletoch či exkurziach. Žiaci sa podieľali na zbere odpadových surovín a pri skrášľovaní tried. Pod vedením p. zást. Mgr. Vachovej sa žiaci 8. a 9. roč. zapojili do projektu Senica – čisté mesto.

 

Koncepcia výchovy k manželstvu a rodičovstvu

Nakoľko príprava na rodinný život je rovnako dôležitá ako príprava na budúce povolanie, bola vytvorená koncepcia výchovy k manželstvu a rodičovstvu. Táto sa realizovala v predmetoch prvouka, prírodoveda a čítanie na I. stupni a v predmetoch prírodopis, občianska výchova, etická výchova, náboženská výchova a literárna výchova na II. st. V 6. a 7. roč. sa realizoval projekt Čas premien, zameraný na vysvetlenie a spoznanie zmien v období puberty.

V 9. ročníku v rámci projektu Križovatky sa realizovala téma Chceš so mnou chodiť? o dospievaní a partnerských vzťahoch.

 

Koncepcia prevencie drogových závislostí

Úlohy v tejto oblasti sme plnili aktívnou činnosťou všetkých zamestnancov za vedenia koordinátora protidrogovej prevencie, ktorým je p. uč. Mgr. Bacharová. Jej činnosť bola zameraná na spoluprácu s triednymi učiteľmi, ako i rodičmi problémových žiakov. Pravidelne sa zúčastňovala na seminároch k danej problematike. Na škole je zriadená schránka dôvery i nástenné noviny. Žiaci 7. a 9. ročníka sa zúčastnili besedy o drogách a drogovej prevencii.

 

Národný program podpory zdravia

Škola má vypracovaný projekt, ktorého úlohy plní priebežne počas celého školského roka. Žiaci 3. a 7. ročníka sa zúčastnili kurzu poskytovania prvej pomoci. 15 pedagógov získalo certifikát poskytovateľa prvej pomoci. Podľa plánu sme uskutočnili vychádzky do prírody a zamerali sme sa aj na odstránenie fajčenia u našich žiakov. Narazili sme v mnohých prípadoch na skutočnosť, že rodičia vedia o tom, že ich deti fajčia, no nemajú záujem toto zmeniť. Prevencii fajčenia sa venuje pozornosť aj na hodinách prírodovedy, prírodopisu, etickej a občianskej výchovy.

 

Prevencia kriminality a inej protispoločenskej činnosti

V rámci prevencie kriminality sa v prvom a piatom ročníku uskutočnili besedy s príslušníkmi polície o správaní sa na verejnosti.  Žiaci 8. ročníka sa zúčastnili prevencie v rámci akcie Deň polície. V škole sme v spolupráci s políciou realizovali v piatom ročníku holandský projekt Správaj sa normálne. V spolupráci s pedagogicko-psychologickou poradňou sa uskutočnil projekt Križovatky pre žiakov 6. – 9. ročníka.

 

Organizácia školy v prírode a lyžiarskeho výcviku

V tomto školskom roku sa realizovala škola v prírode pre žiakov 2. a 4. ročníka na I. st. a 5. a 6. roč. na II. st.. Celkový počet žiakov vyslaných do škôl v prírode bol 103, počet dní strávených v škole v prírode bol 515.

Lyžiarskeho výcviku sa zúčastnili žiaci 7. – 9. ročníka v počte 20 žiakov.

 

Plavecký výcvik

Plavecký výcvik sa realizoval v 3. ročníku a absolvovalo ho 52 žiakov, ktorí sa naučili základy plávania.

 

Exkurzie a výlety

Exkurzie a výlety sa uskutočnili v súlade s vopred vypracovaným plánom. Žiaci navštívili Hlohovec, Modru, Martin, Malú Fatru, Malé Karpaty. Uskutočnili sa exkurzie s prírodovednou, astronomickou, vlastivednou, turistickou a historickou tematikou. V rámci výletov žiaci spoznávali západoslovenský región.

 

Bezpečnosť a ochrana pri práci

V mesiaci august 2005 sa zúčastnili všetci zamestnanci školenia BOZP a PO. Zamerali sme sa na prevenciu pracovných a školských úrazov. Počet školských úrazov 8, pracovné úrazy sme nemali. Pri školských úrazoch išlo predovšetkým o drobné poranenia hlavne pri športovej činnosti.

 

Plnenie úloh na úseku civilnej ochrany

Žiaci 1. – 4. ročníka absolvovali didaktické hry, žiaci 5. – 9. ročníka účelové cvičenia v teréne podľa vopred pripraveného plánu. Bol uskutočnený nácvik opustenia budovy pri požiarnom poplachu.

Žiaci 7. ročníka sa zúčastnili súťaže Mladý záchranár CO, ktorá sa uskutočnila v júni 2006 v Skalici.

Pochvala triednym učiteľom – 1. – 4. ročník     : 157

                                         5. – 9. ročník      : 88

Pochvala riaditeľom školy    - 1. – 4. ročník      : 22

                                         5. – 9. ročník      : 28

Iným – CVČ                       - 1. – 4. ročník      :  2

                                          5. – 9. ročník     :   5

Napomenutie od triedneho učiteľa –

                                        - 1. – 4. ročník     :   5

                                          5. – 9. ročník     :   8

Pokarhanie od triedneho učiteľa – 1. – 4. ročník:   9

                                               5. – 9. ročník: 14

Pokarhanie od riaditeľa školy -     1. – 4. ročník:    4

                                               5. – 9. ročník:    8

Žiaci klasifikovaní 2. stupňom zo správania

                                            - 1. – 4. roč.:       1

                                              5. – 9. roč.:      10

Žiaci klasifikovaní 3. stupňom zo správania

                                             –1. – 4. roč.:       0

                                               5. – 9. roč.:       8

Žiaci klasifikovaní 4. stupňom zo správania

                                             – 1. – 4. roč.:  0

                                                5. – 9. roč.:  7

 

Úroveň vyučovacieho procesu

Analýza

Vyučovací proces bol zameraný na splnenie učebných osnov v jednotlivých predmetoch. Tematické učebné plány boli konzultované na zasadnutiach MZ a PK. Veľkú spokojnosť môžeme vyjadriť s dosiahnutými výsledkami v Monitore 9 – 2006. Priemerná percentuálna úspešnosť školy v matematike bola 65,1%, čo bola o 3,7%  lepšia úspešnosť ako v rámci SR. Priemerná percentuálna úspešnosť v slovenskom jazyku bola 81,4%, čo bolo o 0,2% lepšie ako v rámci SR.

Naši žiaci dosiahli výborné výsledky na prijímacích skúškach a všetci boli prijatí na zvolené stredné školy.

 

Hodnotenie vyučovacieho procesu

1. – 4. ročník     – počet žiakov                            : 238

                        prospeli                             : 237

                        neprospeli                               1

                        neklasifikovaní                   :     0

5. – 9. ročník  – počet žiakov                       : 323

                       prospeli                             : 296

                       neprospeli                          :  25

                       neklasifikovaní                   :    2

 

 

 

Určenie variantov učebných plánov

1., 2. roč., 3. B, 4. B – základný variant

3. A – rozšírené vyučovanie nemeckého jazyka, prírodovedný variant

4. A – rozšírené vyučovanie anglického jazyka

5. roč., 6. A, B – variant č. 1

6. C – trieda so športovou prípravou (dievčatá volejbal, chlapci hokejbal)

7., 8., 9. roč. - variant č. 2

 

 

Počet pedagogických zamestnancov

                                              – spolu          : 35

                                          z toho Ž      :30

                                          z toho M     :  5

 

Kvalifikačné predpoklady

Nemali sme kvalifikovaných učiteľov na predmety anglický jazyk a hudobná výchova. Vyučujúci anglického jazyka si dopĺňajú kvalifikáciu štúdiom na vysokej škole.

 

Ďalšie vzdelávanie pedagogických zamestnancov

 

V rámci jednotlivých predmetov sa vyučujúci zúčastňujú odborných seminárov organizovaných v rámci MC v Bratislave. Na I. kvalifikačnú skúšku sa prihlásila jedna pedagogická pracovníčka. Túto skúšku majú absolvovanú všetci pedagogickí pracovníci, ktorí majú viac ako päťročnú pedagogickú prax. Veľká pozornosť bola venovaná využívaniu práce s počítačom. Pedagogickí pracovníci sa zúčastnili počítačových kurzov organizovaných Strednou súkromnou školou Humanus Via a Gymnáziom v Senici. Všetci pedagogickí pracovníci získali certifikát z využívania  práce s počítačom vo vyučovacom procese. Štyri učiteľky I. stupňa sa zúčastňovali školenia z etickej výchovy, a tak získali kvalifikáciu na vyučovanie tohto predmetu na I. stupni.

 

 

Počet nepedagogických zamestnancov

                                  spolu            : 16

                                       z toho Ž        : 13

                                       z toho M          :   1

 

 

Kvalifikačné predpoklady

Všetci nepedagogickí pracovníci spĺňajú kvalifikačné predpoklady. Priebežne sa zúčastňujú školení k mzdovým otázkam, účtovníctvu, ochrane osobných údajov,

archivovanie písomností v škole.

 

 

 

Prezentácia školy na verejnosti 

 

Výsledky školy i uskutočnené akcie sú uverejňované v školskom časopise Informáčik, v týždenníku My Záhorie, v mesačníku Naša Senica, v TV SEN i na internetovej stránke školy. Sú to hlavne výborné výsledky, ktoré dosahujú naši žiaci na prijímacích skúškach na stredné školy,  i výsledky súťaží a olympiád. Naša škola každoročne organizuje športové podujatia v rámci okresu vo volejbale, futbale, ľahkej atletike, hokejbale i Vianočné dni športu. Zorganizovali sme okresné kolo Národnej cyklistickej súťaže o pohár Antona Tkáča. V rámci týchto akcií boli pripravované aj tanečné vystúpenia žiačok pod vedením p. uč. Mgr. Lenky Špankovej. Na športovom poli dosahujú vynikajúce výsledky volejbalistky zo ŠŠS, ktoré patria každoročne medzi najlepšie na Slovensku.

 

Zapojenie školy do projektov

Škola je zapojená do týchto projektov:

Škola podporujúca zdravie:

Hlavné ciele: humanizácia výchovno-vzdelávacieho procesu, rozvoj   pohybových aktivít žiakov, zvyšovanie fyzickej zdatnosti, ochrana a podpora zdravia, výchova žiakov prostredníctvom životného prostredia.

 

Otvorená škola: Infovek 2004:

Hlavné ciele: zaviesť krúžky výpočtovej techniky od 1. – 9. roč., otvorenie internetovej čajovne – 8. 10. 2004, využitie výpočtovej techniky a internetu – učitelia, žiaci, rodičia.

Otvorená škola: Infovek 2005:

Hlavné ciele: Kurzy pre učiteľov MS OFFICE + internet, kurz pre technicko-hosp. pracovníkov – MS OFFICE, kurz pre nezamestnaných – začiatočníkov.

 

Otvorená škola: Infovek 2006

Hlavné ciele: Kurz pre nezamestnaných – začiatočníkov, kurz pre dôchodcov.

 

Senická volejbalová akadémia – projekt rozvoja volejbalu – projekt rozvoja volejbalu v podmienkach zákl. a str. školstva v meste Senica a regióne Záhorie na obdobie roku 2006 – 2009.

 

Hlavné ciele:  Skvalitniť úroveň tréningového procesu, výchova hráčok pre reprezentáciu a vrcholový volejbal, zabezpečiť čo najlepšie materiálno-technické podmienky pre tréning v školskom športovom stredisku na ZŠ, Ul. V. P. Tótha v Senici, zabezpečiť kvalitných trénerov.

 

Počítačové jazykové laboratórium

Hlavný cieľ: skvalitnenie výučby cudzích jazykov.

 

Výsledky inšpekčnej činnosti – Štátna školská inšpekcia

Štátna školská inšpekcia uskutočnila komplexnú inšpekciu v dňoch                 9.–16. 3.2006.

 

Závery školskej inšpekcie:

Celkové hodnotenie školy je na dobrej úrovni, výsledky školy sú lepšie ako priemerné výsledky zistené v základných školách v školskom roku 2004-2005 v Slovenskej republike a v regióne Školského inšpekčného centra Trnava.

 

Školská inšpekcia hodnotí – na veľmi dobrej úrovni:

-        preventívne a multidisciplinárne aktivity školy

-        plnenie učebných plánov

-  personálne, priestorové podmienky a vybavenosť výpočtovou technikou v ŠKD

na dobrej úrovni:

-        kvalitu priebehu a výsledky výchovy a vzdelávania vcelku

-        priestorové a psychohygienické podmienky vyučovania

-        koncepčnosť, zameranie, ciele a plánovanie vyučovania

-         odborné a pedagogické riadenie

-         kontrolný a informačný systém

-         kvalitu vedenia dokumentácie ŠKD

-         úroveň rozpracovania hlavných cieľov a kvalitu rozvrhnutia týždennej činnosti v ŠKD

-         profesionálny prejav vychovávateliek a psychosociálnu klímu v ŠKD

na priemernej úrovni:

-         vzdelávacie výsledky namerané testmi

-        personálne a materiálno-technické podmienky vyučovania

-         plnenie učebných osnov a vzdelávacích štandardov

-         kvalitu vedenia pedagogickej dokumentácie

-        vybavenosť ŠKD hračkami, literatúrou pre deti a odbornou literatúrou

-         prípravu na vyučovanie v ŠKD

 

Priestorové a materiálno – technické podmienky školy

Priestorové podmienky školy vo vzťahu k počtu žiakov a vzdelávaciemu programu sú dobré. Pozitívom je vytvorenie dvoch špeciálnych učební pre vyučovanie cudzích jazykov, troch špeciálnych učební výpočtovej techniky, špeciálnych učební zemepisu, prírodopisu, chémie, dejepisu, etickej výchovy a náboženskej výchovy. Pracovné vyučovanie sa realizuje v školských dielňach, v školskej kuchynke a v školskom skleníku. Telesná výchova sa vyučuje v školskej telocvični, na školských ihriskách a atletickej dráhe. Pre žiakov prvého stupňa je vytvorená ešte gymnastická telocvičňa primerane vybavená potrebným telovýchovným náradím.

Učebnice sú v dostatočnom počte, kabinety sú dobre vybavené učebnými pomôckami, didaktická a výpočtová technika je tiež na dobrej úrovni.

 

Finančné a hmotné zabezpečenie výchovno–vzdelávacej činnosti

Dotácie zo štátneho rozpočtu na žiakov : 12 494 000,- Sk

Príspevky na čiastočnú úhradu nákladov spojených s hmotným zabezpečením školy – ŠKD - od rodičov                   :       94 300,- Sk

Finančné prostriedky prijaté na vzdelávacie poukazy, ich použitie na financovanie aktivít                          452 000,- Sk

z toho - odmena vedúcim krúžkov   :                        182 900,- Sk

   energie, úprava telocvične, materiál pre potreby 

    krúžkov                            :                            269 100,- Sk

Finančné prostriedky prijaté od rodičov, právnických, fyzických osôb,

ich použitie na financovanie aktivít   :                     550 000,- Sk

- nákup uč. pomôcok, mat. na údržbu                      72 376,- Sk

 

Iné finančné prostriedky, ich použitie na financovanie aktivít:

                                                                                                      550 000,- Sk.

Finančné prostriedky boli získané z projektov:

Digitálni Štúrovci                          -  100 000,- Sk– nákup výpoč. tech.

Infovek 2006 – Otvorená škola  -   100 000,- Sk  - nákup výpoč. tech.

Počítačové jazykové laboratóriu:   350 000,- Sk – zriadenie jaz. učebne

 

Koncepčný zámer rozvoja školy, vyhodnotenie plnenia.  Úlohou

našej školy nie je len odovzdať určité množstvo informácií (vedomostí), ale tiež rozvíjať schopnosti a vedomosti žiakov. Vo výchovno-vzde-lávacej práci sa snažíme u nich formovať hodnoty, ktorými sa škola riadi ako sú: úcta, rešpekt, dôvera, čestnosť, spravodlivosť a vzájomná pomoc.

Chceme vytvárať kvalitný, kvalifikovaný pedagogický kolektív, ktorý v spolupráci so žiakmi, rodičmi a verejnosťou dokáže dôkladne pripraviť žiakov tak, aby našli uplatnenie v ďalšom vzdelávaní.Úlohou vedenia školy je vytvoriť vhodné podmienky, aby škola mohla tento cieľ splniť.

 

Starostlivosť o talentovaných žiakov

Veľká pozornosť je venovaná talentovaným žiakom. Sú pripravovaní na rôzne predmetové olympiády a súťaže. V tomto školskom roku dosiahli nasledovné výsledky:

 

Predmetové olympiády.

Biologická olympiáda

-         okresné kolo – 1. miesto V. Obuch

-         krajské kolo – V. Obuch - čestné uznanie za projektovú časť

 

Chemická olympiáda

-         okresné kolo – 3. miesto Z. Vandeliová

       4. miesto A. Rojkovič

Olympiáda anglického jazyka

-         okresné kolo – 3. miesto M. Dermíšková

         - 5. miesto B. Tóthová

 

Geografická olympiáda

-         okresné kolo –1. miesto – R. Tóth

 

Matematická olympiáda

-         okresné kolo – úspešný riešiteľ R. Polúch

 

Pytagoriáda

-         okresné kolo – úspešný riešiteľ J. Trimel, R. Tóth, P. Babic, R. Juríčková, M. Junas

 

Literárne súťaže

-         okresné kolo – Hurbanov pamätník – 3. miesto P. Krajčiová

-         okresné kolo – Senické zlaté jabĺčko – 1. miesto I. Plevková

 

Výtvarné súťaže

Odpadáčik – M. Líšková, N. Závodná, Z. Borotová – ocenenie

Čarovný odkaz Vianoc – R. Janáčová, D. Slováková, M. Malatínská – ocenenie

Senické zlaté jabĺčko - Z. Sopóciová – ocenenie

Príroda a zvieratá nášho regiónu – M. Dermíšková – ocenenie

Ekoplagát – M. Dermíšková – ocenenie

Športové súťaže
Volejbal s jedným dopadom – mix

okresné kolo – 1. miesto družstvo 7. ročníka

krajské kolo – 1. miesto družstvo 7. ročníka

Majstr. Slovenska – 4. miesto družstvo 7. ročníka

Vybíjaná – mladšie žiačky

regionálne kolo – 1. miesto družstvo 7. ročníka

krajské kolo – 3. miesto družstvo 7. ročníka

Volejbal chlapci

okresné kolo – 3. miesto družstvo 9. ročníka

Volejbal dievčatá

okresné kolo – 4. miesto družstvo 7. ročníka

Futbal

futsal – okresné kolo – 2. miesto družstvo 9. ročníka

futbal – malé majstrovstvá sveta – postup medzi 8. najlepších na Slovensku -

mužstvo 7. – 9. ročníka

malý futbal – starší žiaci aj mladší žiaci – 4. miesto v okresnom kole

McDonald Cup – najmladší žiaci - 3. miesto družstvo

4. ročníka

stolný tenis – okresné kolo – 2. miesto družstvo

9. ročníka

ľahká atletika – okresné kolo

1. miesto – beh 300 m – V. Obuch

1. miesto štafeta 4x60 m   - V. Obuch, M. Wolf,

T. Vrablic, P. Kessl

2. miesto beh 300 m – T. Vrablic

2. miesto hod kriketovou loptičkou – R. Polakovič

2. miesto beh 1000 m – D. Komáček

3. miesto beh 60 m – V. Obuch

3. miesto beh 1000 m – A. Andel

3. miesto skok do diaľky – P. Kessl

Národná cyklistická súťaž – okresné kolo

1. miesta – P. Pastuchová, V. Maďar, M. Peter, A. Funka, P. Krajčiová, P. Dieneš

2. miesta – M. Planková, R. Barcaj, V. Hrebíčková, M. Lišková, V. Frajka, A. Andel

3. miesta – P. Koprnová, M. Sabo, M. Burián, I. Slováková, P. Vaček

Dopravná súťaž

okresné kolo 1. miesto - P. Benedikovičová, V. Hrebíčková, M. Bohún, R. Tóth,

krajské kolo 1. miesto – P. Benedikovičová, V. Hrebíčková. M. Bohún, R. Tóth

Regionálne kolo Mladí záchranári CO

4. miesto – P. Krajčiová, B. Maněnová, P. Malý a T. Gál

 

Voľnočasové aktivity –krúžky

Veľká pozornosť bola venovaná mimovyučovacej činnosti, hlavne však záujmovým krúžkom:

 

Vzťahy školy k všetkým, ktorí sa podieľajú pri výchove a vzdelávaní:

Názov krúžku

Počet krúžkov

Počet žiakov

počítačové

10

153

jazykové – JA, JN

9

150

športové

7

125

matematické

3

60

hasičský

2

28

šikovné ruky

1

25

turistický

1

13

chemický

1

12

geografický

1

9

Školské športové stred.

6

88

Škola spolupracovala s nasledovnými organizáciami:

CVČ – olympiády, súťaže, organizácia NCS.

Pedagogicko-psychologická poradňa – vyšetrenia žiakov, projekt Križovatky.

Volejbalový klub – organizácia činnosti školského športového strediska.

Záhorské osvetové stredisko – výstavy, projekt Senica – čisté mesto.

Záhorská galéria –výstavy.

OÚ Senica – odbor sociálnych vecí – riešenie problémov záškoláctva žiakov.

Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny – kurzy pre nezamestnaných.

Polícia SR – projekt Správaj sa normálne pre 5. ročník.

Dobrovoľný hasičský zbor – krúžky mladých hasičov, ich materiálne zabezpečenia.

MO Slovenský poľovný zväz Senica-les – zber gaštanov.

 

 

                                                 riaditeľ školy

                                              Mgr. Viktor Blažek

                                                                            

 

 

 

 

Novinky

Kontakt

  • Základná škola V. Paulínyho Tótha
    Ulica V. P. Tótha 32
    905 01 Senica
  • 0911 331 353
    0948 024 818

Fotogaléria