Navigácia

O škole

Správa o výchovno - vzdelávacej činnosti školy za školský rok 2006/2007

 

Škola                             : Základná škola

Adresa                           : Senica, Ul. V. P. Tótha 32

Právna forma                  : rozpočtová organizácia

IČO                               : 340 28 218

Telefón                          : 034/6512025

Fax                                : 034/6512025

Internet                          : zslsenica.edupage.sk

E-mail                            : zslsenica@zslsenica.edu.sk

 

Zriaďovateľ                    : Mesto Senica

Adresa                           : Štefánikova 1408/56, Senica

IČO                               : 309 974

Štatutárny zástupca         : RNDr. Ľubomír Parízek

 

Riaditeľ školy                 Mgr. Viktor Blažek

Zástupca riaditeľa školy pre prvý stupeň ZŠ:   PaedDr. Slavomíra Melišová

Zástupca riaditeľa školy pre druhý stupeň ZŠ: Mgr. Lýdia Vachová

 

Rada školy                    

Predseda rady školy       : Mgr. Anna Bacharová

Počet členov rady školy  : 11

Spolupráca školy s radou školy: Rada školy na svojich zasadnutiach prejednala koncepciu výchovy a vzdelávania z hľadiska zvolenia variantov v učebných plánoch jednotlivých tried a ročníkov. Oboznámila sa s hospodárením školy. Konštatovala, že finančné prostriedky boli počas školského roka účelne vynakladané. Spolupráca školy s radou školy bola na dobrej úrovni.

 

Rada rodičov                

Predseda rady rodičov    : Jaroslava Horná

Počet členov rady rodičov: 11

Spolupráca školy s radou rodičov:  Rada rodičov (rodičovské združenie) pomáhala zabezpečovať výchovu a vzdelávanie detí. Pre zlepšenie výchovno-vzdelávacích výsledkov sa zapájala do rôznych projektov. Finančnými prostriedkami zabezpečovala nákup moderných učebných pomôcok, celoročnú návštevu Záhorskej galérie v Senici, cestovné žiakov na súťaže, knihy na odmeny pre úspešných žiakov. Podporovala školy v prírode, lyžiarsky výcvik  i rôzne školské akcie i akcie v ŠKD (Mikuláš, karneval, MDD). Zasadala podľa plánu, členovia výboru sa aktívne zapájali do pomoci škole. Spolupráca s radou rodičov bola sústavná po celý rok.

 

 

Žiacka rada

Predseda žiackej rady     : Andrea Herdová

Počet členov žiackej rady: 13

Spolupráca so žiackou radou: Žiacka rada pracovala v tomto zložení prvý školský rok. Podieľala sa na príprave a organizácii školských osláv, MDD. Pripravila program na tieto akcie – Mikuláš, Valentínska pošta, Dnes učíme my. Pomáhala riešiť problém čistoty tried, zorganizovala súťaž o najčistejšiu triedu. Koordinátorkou práce žiacke rady bola p. uč. Mgr. M. Kĺčová.

 

Pedagogická rada

Činnosť a koordinácia úloh: Pedagogická rada zasadala podľa harmonogramu šesťkrát. V auguste prerokovala návrh variantov učebných plánov ako je hodnotenie a klasifikáciu výchovných predmetov. V septembri sa zaoberala návrhom práce školy na šk. r. 2006/2007. Súčasťou ďalších štyroch zasadnutí pedagogickej rady bolo hodnotenie prospechu a správania v jednotlivých štvrťrokoch.

 

Metodické orgány

Metodické združenie

Počet                             : 2

Metodické združenie pre ŠKD – vedúca MZ p. Marta Školníková

Metodické združenie pre 1. – 4. ročník – vedúca MZ Mgr. Lenka Španková

 

Predmetové komisie

Počet                             : 3

PK jazykovedné a humanitné predmety – vedúca PK Mgr. Mária Haslová

PK prírodovedné predmety – vedúca PK Mgr. Miriam Kĺčová

PK výchovné predmety – vedúca PK Mgr. Slávka Hrebíčková

Činnosť metodických združení a predmetových komisií sa uskutočňovala podľa vopred vypracovaných plánov. Svojou aktivitou pomáhali uskutočňovať výchovno-vzdelávací plán školy. Realizovali profesijný a osobnostný rast pedagogických zamestnancov, zavádzali nové metódy a formy práce. Plnením vytýčených úloh zvyšovali úroveň výchovno-vzdelávacieho procesu.

                  

 

Počty žiakov                 

1.-4. ročník – spolu        : 241

                     z toho CH : 118

                                  D : 123

 

Špeciálne výchovno-vzdelávacie potreby:

                                 -  spolu: - 0

                                 z toho CH: - 0

                                               D: - 0

 

5. – 9. ročník – spolu     : 312

                        z toho CH: 171

                                     D: 141

 

Špeciálne výchovno-vzdelávacie potreby – integrovaní žiaci

                      - spolu     : 9

                         z toho CH: 7

                                       D: 2

 

 

ŠKD              - spolu     : 115

                         z toho CH: 56

                                     D: 59

 

Počet zapísaných žiakov do prvého ročníka – spolu: 58

                                                                      z toho CH: 32

                                                                           D: 26

                                      z toho nezaškolených v MŠ:  3

 

Rozmiestnenie žiakov po skončení ZŠ

                                    - spolu končilo: 69 žiakov

                                       9. roč. – 54 žiakov

                                       8. roč. – 7 žiaci

                                       7. roč. – 5 žiaci

                                       6. roč. – 3 žiaci

                                     

Rozmiestnenie žiakov 9. ročníka: gymnázium – 14

                                                   SOŠ – 22

                                                   SOU štvorročné – 7

                                                   SOU trojročné – 11

Rozmiestnenie žiakov 5. – 8. ročníka: OU dvojročné – 13

                                                         zostali na ZŠ – 1

                                                         pracovný pomer - 1

 

Správa o výchovno-vzdelávacej činnosti školy

za školský rok 2006/2007

 

 

Úroveň výchovného procesu

 

Analýza

Vo výchovnej práci sme sa zamerali na disciplínu žiakov počas vyučovacieho procesu aj cez prestávky. K výraznému zlepšeniu disciplíny však neprišlo. Zvýšila sa agresivita žiakov, boli narušené vzťahy medzi spolužiakmi. Riešili sa i náznaky šikanovania. Zhoršila sa i dochádzka niektorých žiakov tak, že museli byť prizvaní rodičia týchto žiakov na pohovor do školy. Náprava však nenastala a šiestim rodičom bolo pozastavené vyplácanie rodinných prídavkov. I napriek tomu však u týchto žiakov zlepšenie v dochádzke do školy  nenastalo. Bude treba na začiatku nového školského roka sledovať ich dochádzku a nájsť vhodný spôsob ako ich prinútiť si riadne plniť školské povinnosti.

 

Koncepcia environmentálnej výchovy

Cieľom environmentálnej výchovy bolo pôsobiť na žiakov tak, aby boli schopní zlepšovať a chrániť životné prostredie. Environmentálna výchova je súčasťou obsahu plánov jednotlivých predmetov. Učitelia v tejto oblasti pôsobili na žiakov nielen na vyučovacích hodinách, ale i na vychádzkach, výletoch či exkurziách. Žiaci 8. ročníka sa zúčastnili besedy „Životné prostredie zdravotne postihnutých“ v CVČ. Žiaci 6. – 9, roč. pokračujú v projekte Senica – čisté mesto, žiaci 3. a 4. roč. sa v rámci environmentálnej výchovy podieľali na zbere odpad. surovín a pri skrášľovaní tried.

 

Koncepcia výchovy k manželstvu a rodičovstvu

Nakoľko príprava na rodinný život je rovnako dôležitá ako príprava na budúce povolanie, bola vytvorená koncepcia výchovy k manželstvu a rodičovstvu. Táto sa realizovala v predmetoch prvouka, prírodoveda a čítanie na I. stupni a v predmetoch prírodopis, občianska výchova, etická výchova, náboženská výchova a literárna výchova na II. stupni. V 6. roč. sa realizoval projekt Čas premien zameraný na vysvetlenie a spoznávanie zmien v období puberty

Žiaci 6. roč. sa zúčastnili besedy s názvom „Podaj mi ruku“ so zameraním na partnerské vzťahy.

 

Koncepcia prevencie drogových závislostí

Úlohy v tejto oblasti sme plnili aktívnou činnosťou všetkých zamestnancov za vedenia koordinátora protidrogovej prevencie, ktorým je p. uč. Mgr. Bacharová. Jej činnosť bola zameraná na spoluprácu s triednymi učiteľmi ako i rodičmi problémových žiakov. Riešili sme problémy súvisiace s donesením alkoholu do

 

školy žiačkou 9. ročníka. Žiaci 9. roč. sa zúčastnili besedy na tému „Drogy a polícia v prevencii“ a žiaci 7. roč. besedy na tému „Facka do života“ a tiež výchovného koncertu „Ži a nechaj žiť“.  Na škole je zriadená schránka dôvery i nástenné noviny

 

Národný program podpory zdravia

Škola má vypracovaný projekt, ktorého úlohy plní počas celého školského roka. Podľa plánu sme uskutočnili vychádzky do prírody a zamerali sme sa aj na odstránenie fajčenia u našich žiakov. Narazili sme v mnohých  prípadoch na skutočnosť, že rodičia vedia o tom, že ich deti fajčia, no nemajú záujem toto zmeniť. Prevencii fajčenia sa venuje pozornosť aj na hodinách prírodovedy, prírodopisu, etickej a občianskej výchovy. Žiaci 5. ročníka sa zúčastnili besedy o škodlivosti fajčenia v CVČ.

 

Prevencia kriminality a inej protispoločenskej činnosti

V rámci prevencie kriminality s uskutočnili besedy s príslušníkmi polície o správaní sa na verejnosti, v škole sme v spolupráci s políciou realizovali v šiestom ročníku holandský projekt Správaj sa normálne. V rámci prevencie kriminality sme riešili i drobné krádeže, ktoré sa podarilo objasniť.

 

Organizácia školy v prírode a lyžiarskeho výcviku

V tomto školskom roku sa realizovala škola v prírode pre žiakov 4. ročníka. Celkový počet žiakov vyslaných do školy v prírode bol 43, počet dní strávených v škole v prírode bol 215.

Lyžiarskeho výcviku sa zúčastnili žiaci 7.-9. ročníka v počte 23.

 

Plavecký výcvik

Plavecký výcvik sa realizoval v 3. ročníku a absolvovalo ho 45 žiakov, ktorí sa naučili základom plávania.

 

Exkurzie a výlety

Exkurzie a výlety sa uskutočnili v súlade s vopred vypracovaným plánom. Výlety:

1. a 2. roč. – Červený Kameň

3. roč. – Smolenice

5. roč. – Piešťany

6. roč. – Topoľčany

7. roč. – Rajec

8. roč. – Martin

9. roč. – Banská Bystrica, Londýn

Exkurzie: Viedeň, Trnava, Hlohovec, Bratislava.

 

Bezpečnosť a ochrana pri práci

V septembri 2006 sa zúčastnili všetci zamestnanci školenia BOZP a PO. Zamerali sme sa na prevenciu pracovných a školských úrazov. Počet školských úrazov bol 6, pracovný úraz sme nemali. Pri školských úrazoch išlo o drobné poranenia pri športovej činnosti.

 

Plnenie úloh na úseku civilnej ochrany

Žiaci 1.-4. ročníka absolvovali didaktické hry, žiaci 5. – 9. roč. účelové cvičenia v teréne podľa vopred pripraveného plánu. Bol uskutočnený nácvik opustenia budovy pri  požiarnom poplachu.

Žiaci 7. ročníka sa zúčastnili súťaže Mladý záchranca CO.

 

Pochvaly a pokarhania

Pochvala tr. učiteľom 1. – 4. roč.: 142

                                 5. – 9. roč.:   64        

Pochvala riad. školy 1. – 4. roč.: 18

                               5. – 9. roč.: 21

Iným – CVČ  1. – 4. roč.: 1

                      5. – 9. roč.: 4

Napomenutie od tr. učiteľa 1. – 4. roč.: 4

                                         5. – 9. roč.: 10

Pokarhanie od tr. učiteľa 1. – 4. roč.:

                                        5. – 9. roč.: 2

Pokarhanie od riad. školy 1. – 4. roč.: 3

                                          5. – 9. roč.: 9

Žiaci klasifikovaní 2. stupňom zo správania 1.-4. roč.: 5

                                                                       5. – 9. roč.: 24

Žiaci klasifikovaní 3. stupňom zo správania 1. – 4. roč.: 0

                                                                       5. – 9. roč.: 11

Žiaci klasifikovaní 4. stupňom zo správania 1. – 4. roč.: 0

                                                                  5. – 9. roč.: 7

 

Úroveň vyučovacieho procesu

Analýza

Vyučovací proces bol zameraný na splnenie učebných osnov v jednotlivých predmetoch. Tematické učebné plány boli konzultované na zasadnutiach MZ a PK. Spokojnosť môžeme vyjadriť s dosiahnutými výsledkami v Monitore 9-2007. Priemerná percentuálna úspešnosť školy v matematike bola 65,1 %, čo bola o 3,9 % lepšia úspešnosť ako v rámci SR. priemerná perc. úspešnosť v slovenskom jaz. bola 67,4 %, čo bolo o 0,3 % lepšie ako v rámci SR. Všetci naši žiaci boli prijatí na zvolené stredné školy.

 

 

 

Hodnotenie vyučovacieho procesu:

1. – 4. roč. – počet žiakov: 241

                     prospeli:        235

                    neprospeli:         5

                     neklasifikovaní: 1

 

5. – 9. roč. – počet žiakov: 312

                     prospeli:        282

                     neprospeli:      30

                     neklasifikovaní: 2

                     opravné skúšky: 15, urobilo 11 žiakov

 

Určenie variantov uč. plánov:

1., 2. roč., 3. B, C – základný variant

3. A – rozšír. vyuč. angl. jazyka

4. A – 0,5 triedy – rozšír. vyuč. nem. jazyka

           0,5 triedy – prírodovedný variant

5. A – 0,5 triedy – rozšír. vyuč. ang. jazyka

           0,5 triedy – variant 1

5. B, 6. A, B, C – variant č. 1

7., 8., 9. roč. – variant. č. 3

 

Počet ped. zamestnancov – spolu: 35

                                             z toho ž: 31

                                                        m:  4

 

Počet nepedagogických zamestnancov spolu: 16

                                                          z toho ž: 15

                                                                                     m: 1

 

 

Kvalifikačné predpoklady

Nemali sme kvalifikovaných učiteľov na predmety anglický jazyk a hudobná výchova. Vyučujúci angl. jazyka si dopĺňajú kvalifikáciu štúdiom na vysokej škole.

 

Ďalšie vzdelávanie pedag. pracovníkov

V rámci jednotlivých predmetov sa vyučujúci zúčastňujú odborných seminárov organizovaných v rámci MC v Bratislave. 1. kvalifikačnú skúšku absolvovali okrem jednej ped. pracovníčky všetci, ktorí majú viac ako päťročnú prax. Veľká pozornosť bola venovaná využívaniu práce s počítačom. Učiteľ našej školy Mgr. Peter Trajlínek získal certifikát, ktorý ho oprávňuje na vykonávanie školenia s počítačom. Štyri učiteľky I. stupňa absolvovali školenie z etickej výchovy a tak získali kvalifikáciu na vyučovanie tohto predmetu.

Všetci nepedagogickí pracovníci spĺňajú kvalifikačné predpoklady. Priebežne sa zúčastňujú školení k mzdovým otázkam, účtovníctvu, ochrane osobných údajov, archivovaniu písomností v škole.

 

Prezentácia školy na verejnosti

Výsledky školy i uskutočnené akcie sú uverejňované v školskom časopise Informáčik, v týždenníku My Záhorie, v mesačníku Naša Senica, v TV Senica i na  internetovej stránke školy. Sú to hlavne výborné výsledky, ktoré dosahujú naši žiaci na prijímacích skúškach na stredné školy, výsledky súťaží a olympiád. Naša škola každoročne organizuje športové podujatia v rámci okresu vo volejbale, ľahkej atletike, hokejbale, vianočných dní športu. Zorganizovali sme okresné kolo Národnej cyklistickej súťaže a hasičské súťaže o putovný pohár riaditeľa školy. Na športovom poli dosahujú výborné výsledky volejbalistky zo ŠŠS.

 

Zapojenie školy do projektov

Škola je zapojená do týchto projektov:

 

Škola podporujúca zdravie

Hlavné ciele: Humanizácia výchovno-vzdelávacieho procesu, rozvoj pohybových aktivít žiakov, zvyšovanie fyzickej zdatnosti, ochrana a podpora zdravia, výchova žiakov prostredníctvom životného prostredia.

 

Otvorená škola : Infovek 2006

Hlavné ciele: Kurz pre nezamestnaných – začiatočníkov, kurz pre dôchodcov.

 

Otvorená škola: Infovek 2007

Hlavné ciele: Vybudovanie volejbalového ihriska, nákup športových potrieb.

 

Senická volejbalová akadémia – projekt rozvoja volejbalu v podmienkach zákl. a str. školstva v meste Senica a regióne Záhorie na obdobie roku 2006 – 2009

Hlavné ciele: Skvalitniť úroveň tréningového procesu, výchova hráčok pre reprezentáciu a vrcholový volejbal, zabezpečiť čo najlepšie materiálno-technické podmienky pre tréning v školskom športovom stredisku na ZŠ, Ul. V. P. Tótha v Senici, zabezpečiť kvalitných trénerov.

 

Počítačové jazykové laboratórium

Hlavný cieľ: skvalitnenie výučby cudzích jazykov.

 

Priestorové a materiálno-technické podmienky školy

Priestorové podmienky školy vo vzťahu k počtu žiakov a vzdelávaciemu programu sú dobré. Pozitívom je vytvorenie dvoch špeciálnych učební pre vyučovanie cudzích jazykov, troch špeciálnych učební výpočtovej techniky, špeciálnych učební zemepisu, prírodopisu, chémie, dejepisu, etickej výchovy a náboženskej výchovy. Pracovné vyučovanie sa realizuje v školských dielňach, v školskej kuchynke a vo vonkajších školských priestoroch. Telesná výchova sa vyučuje v školskej telocvični, na školských ihriskách a atletickej dráhe. Pre žiakov prvého stupňa je vytvorená ešte gymnastická telocvičňa primerane vybavená potrebným telovýchovným náradím.

Učebnice sú v dostatočnom počte, kabinety sú dobre vybavené učebnými pomôckami, didaktická a výpočtová technika je tiež na dobrej úrovni.

 

Finančné a hmotné zabezpečenie výchovno–vzdelávacej činnosti

Dotácie zo štátneho rozpočtu na žiakov : 15 473 000,- Sk

Príspevky na čiastočnú úhradu nákladov spojených s hmotným zabezpečením školy – ŠKD - od rodičov                    :       115 700,- Sk

Finančné prostriedky prijaté na vzdelávacie poukazy, ich použitie

na financovanie aktivít                          :     439 200,- Sk

z toho - odmena vedúcim krúžkov        :      168 900,- Sk

  energie, úprava telocvične, materiál

  pre potreby krúžkov, služby      :      270 300,- Sk

Finančné prostriedky prijaté od rodičov, právnických, fyzických osôb,

ich použitie na financovanie aktivít        :     318 688,28 Sk

- nákup uč. pomôcok, mat. na údržbu, doplnkové DDP, služby dodávateľským

spôsobom, energie, osobné náklady  

 

Koncepčný zámer rozvoja školy, vyhodnotenie plnenia

Úlohou našej školy nie je len odovzdať určité množstvo informácií (vedomostí), ale tiež rozvíjať schopnosti a vedomosti žiakov. Vo výchovno-vzdelávacej práci sa snažíme u nich formovať hodnoty, ktorými sa škola riadi ako sú: úcta, rešpekt, dôvera, čestnosť, spravodlivosť a vzájomná pomoc.

Chceme vytvárať kvalitný, kvalifikovaný pedagogický kolektív, ktorý v spolupráci so žiakmi, rodičmi a verejnosťou dokáže dôkladne pripraviť žiakov tak, aby našli uplatnenie v ďalšom vzdelávaní. Úlohou vedenia školy je vytvoriť vhodné podmienky, aby škola mohla tento cieľ splniť.

 

Starostlivosť o talentovaných žiakov

Veľká pozornosť je venovaná talentovaným žiakom. Sú pripravovaní na rôzne predmetové olympiády a súťaže. v šk. r. 2006/2007 dosiahli nasledovné výsledky:

Predmetové olympiády

Biologická olympiády – K. Oslejová – 1. miesto OK

Olympiáda v Aj – M. Krutá – 3. miesto OK

                            M. Halinár – 5. miesto OK

Pytagoriáda – M. Planková – 2. miesto OK

Geografická olympiáda – J. Jakubec – 1. miesto OK

Shakespeare v nás – 5. roč .- 1. miesto

                               8. roč. - 1. miesto

                               P. Krajčiová – 1. miesto

Goetheho pamätník – D. Štuberová – 1. miesto

                                 kolektív 4. A – 1. miesto

Hasičská súťaž – družstvo dievčat – 1. miesto

                            chlapcov – 3. miesto

 

Výtvarné súťaže:

Fantásia z odpadu                             B. Manenová – ocenenie

Vesmír očami deti                    A. Burda – ocenenie

Planéta Zem a ja                       A. Burda – ocenenie

 

Športové súťaže:

Cezpoľný beh – 1. miesto OK (Slováková, Bolfová, Adamuščinová)

Streľba zo vzduchovky –  4. miesto OK – družstvo dievčat

Stolný tenis – 2. miesto OK – družstvo dievčat

Volejbal – 2. miesto družstvo dievčat

                 3. miesto družstvo  chlapcov

Ľahká atletika  -  1. miesto beh na 800 m – Slováková

                           2. miesto beh na 800 m – Krajčiová

                           2. miesto beh na 1000 m – Komáček

                           Majstrovstvá kraja – 4. miesto – beh na 1000 m – Komáček

Národná cyklistická súťaž  „O pohár olympijského víťaza A. Tkáča“

– okresné kolo: Mili – chlapci – 1. miesto – Jakub Havel

                                                 3. miesto – Ondrej Bohun

                         Mini – chlapci – 1. miesto – R. Barcaj

                                                  2. miesto – M. Behan

                                                  3. miesto – M. Holovanišin

                                    dievčatá – 1. miesto – Petra Malá

                          Mladší žiaci – dievčatá – 2. miesto – Veronika Hrebíčková

                          Starší žiaci – chlapci – B. Vaček

                                               dievčatá – 1. miesto – I. Slováková

                                                              2. miesto – M. Lišková

Delostrelecký branný pretek – okresné kolo – družstva:

                            1. miesto - dievčatá - Maněnová, Krajčiová, Jakubovičová,

                                                            Sekáčová

                            4. miesto – chlapci -  Birčák, Burda, Hladík, Harnoš

 

Putovný pohár – v preťahovaní lanom:

dievčatá – Maněnová, Krajčiová, Jakubovičová, Sekáčová

chlapci – Birčák, Burda, Hladík, Harnoš.

 

 

 

Voľnočasové aktivity – krúžky:

 

Názov krúžku                                    počet                             počet žiakov

Volejbalový                                       1                                    18

 Strelecký                                          1                                    17     

Počítačový                                       9                                    146

Nebojme sa matematiky                     1                                    23

Turistický                                         1                                    23

Krúžok zdravej výživy                       1                                    22

Futbalový                                         2                                    37

Hasičský                                           3                                    42

Krúžok anglického jazyka                  6                                    96

Krúžok nemeckého jazyka                 1                                    18

Z každého rožka troška                     1                                    12

Športová príprava                             2                                    32

Florbal                                              1                                    21.

Vzťahy školy k všetkým, ktorí sa podieľajú pri výchove a vzdelávaní:

Škola spolupracovala s nasledovnými organizáciami:

CVČ – olympiády, súťaže, organizácia NCS.

Pedagogicko-psychologická poradňa – vyšetrenia žiakov, Projekt Križovatky.

Volejbalový klub – organizácia činnosti školského športového strediska.

Záhorské osvetové stredisko – výstavy, projekt Senica – čisté mesto.

Záhorská galéria – výstavy.

OÚ Senica – odbor sociálnych vecí – riešenie problémov záškoláctva žiakov.

Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny – kurzy pre nezamestnaných.

Polícia SR – projekt Správaj sa normálne – pre 5. roč.

Dobrovoľný hasičský zbor – krúžky mladých hasičov, ich materiálne zabezpečenie.

MO Slovenský poľovný zväz Senica-les – zber gaštanov.

 

 

 

 

V Senici, 31. 8. 2007

 

 

                                                                  riaditeľ školy

                                                               Mgr. Viktor Blažek

                                                       

 

 

Novinky

Kontakt

  • Základná škola V. Paulínyho Tótha
    Ulica V. P. Tótha 32
    905 01 Senica
  • 0911 331 353
    0948 024 818

Fotogaléria